Fordeler:
- Økt hestekraft
- Forbedret gassrespons
- Enkel plug-and-play installasjon og oppsett
- Svært kompakt størrelse – kun 10 cm (L) x 5 cm (B) x 1,3 cm (H)
- Kan bruke Dynojet Power Commander-kart
- Kompatibel med Twin Scan II+ justeringsverktøy
- Rimelig pris
Om produktet:
Twin Tuner lar deg enkelt justere drivstoffinnsprøytningen for å matche ytelsesdeler som kamaksler, gjennomstrømmende eksosanlegg og luftfiltre med lav motstand. Du kan legge til opptil +30 % eller trekke fra opptil –20 % drivstoff.
Ved hjelp av modus- og opp/ned-knappene kan du gjøre justeringer i turtalls- og gassposisjonsområdene som kreves i de fleste applikasjoner. Justeringsverdiene vises på et klart LED-display som er lett å lese i dagslys.
Avansert modus:
I avansert modus kan du bruke det valgfrie USB-grensesnittet og PC Link Tuner-programvaren for mer presise drivstoffjusteringer. Programvaren bruker samme turtallsrader og gassposisjonskolonner som Dynojet Power Commander. Har du allerede laget Power Commander-filer, kan du bruke de samme verdiene i Twin Tuner.
Du kan også gjøre uavhengige justeringer for fremre og bakre sylinder.
Optimal tuning uten dyno:
Twin Tuner fungerer utmerket sammen med Daytona Sensors Twin Scan II+. Du trenger ikke en dyno for nøyaktig tuning – bare installer Twin Scan II+, ta en kjøretur, og importer luft/drivstoff-korreksjonene direkte inn i PC Link Tuner-programvaren.
For Buell®-brukere:
- P/N TWIN-TUNER-BUELL er for 1999–2007-modeller med eldre DDFI-modul (to 12-pins Deutsch-kontakter).
- Twin Tuner kan ikke brukes med 1125R-modellen med Rotax-motor.
- WARNING: Installation of the Twin Tuner on 1999-2002 Buell models will result in a check engine light and diagnostic trouble codes for injector low.